Nu verder met het magazine!

patrickdekort op home.nl patrickdekort op home.nl
Za Feb 17 17:58:00 UTC 2007

Hier even op doorgaan. Ik wil best wel een keer een stuk schrijven over mp3, wma, ogg enz. Daarbij ook enkele muziekspelers aan de orde laten komen. En dan misschien ook gelijk (ik weet even niet in hoeverre het volgende is toegestaan) als je een cd hebt gedownload uit de nieuwsgroepen hoe je dat moet doen en daarna met de par en sfv checken of de cd goed is.

---- Jan Claeys <ubuntu op janc.be> schrijft: