Onderwerp : ideeŽn magazine

Auteur : David Westerink
E-mail : davidakachaos op gmail.com
Datum : Wo Feb 14 16:58:44 GMT 2007

Op woensdag 14-02-2007 om 15:11 uur [tijdzone +0100], schreef Shaffox:

> Ik heb nog een paar ideeŽn;
>
> - je kan misschien elke keer een bepaald thema geven voor het
> magazine, bevoorbeeld geluid, en dat dan alle artikels enzo gaan over
> geluid.
>
> - kan je als inhoud misschien een 'review-sectie' maken, waarin elke
> keer bevoorbeeld een paar sites worden gereviewed, of add-ons van
> Firefox, of misschien een programma ofzo. Ik denk dat dit wel nuttig
> is omdat je dan ook in contact komt met andere dingen, waardat je
> misschien zelf nooit zou gebruiken als je het niet wist.

> [...]

Ik vind dat twee goede ideeŽn. Die thema's moet je misschien niet elk
blad gaan doen, maar wel regelmatig. Misschien ook een sectie toevoegen
met "brieven van lezers" dat doet het tenminste wel goed bij andere
Linux bladen die ik lees.

Groeten

David Westerink
Giving money and power to governments is like giving whiskey and car
keys to teenage boys. -- P. J. O'Rourke