Onderwerp : Voorstel voor indeling Ubuntu Magazine NL

Auteur : David Westerink
E-mail : davidakachaos op gmail.com
Datum : Wo Feb 14 16:55:26 GMT 2007

Op dinsdag 13-02-2007 om 22:17 uur [tijdzone +0100], schreef rowan
Bloemhof:

> dan zou het nog wel eens moeilijk kunne worden om een sponser te
> vinden
>

> Op 13-02-07 heeft Dennis Kaarsemaker <dennis op kaarsemaker.net> het
> volgende geschreven:
>
>         On di, 2007-02-13 at 19:57 +0100, Wesley S. wrote:
>
>         > Klopt. In het begin enkel digitaal. Als we goede contacten
>         kunnen
>         > vinden met een drukkerij die ons zou willen sponsoren ofzo,
>         dan zou
>         > een hardcopy eventueel ook mogelijk zijn... Maar die kans is
>         erg klein
> [...]

Een "sponsor"  misschien wel jah, maar ik zie geen bezwaar in een vraag
om donaties voor het verspreiden van het magazine. Dat zie je tenminste
bij (bijna) alle Open Source projecten. Aangenomen natuurlijk dat dat de
insteek is van dit magazine :) En een sponsor hoeft geen reclame te
maken in het blad, maar een vermelding dat het blad word "ondersteund"
door een bepaald bedrijf kan toch wel? (zie Novell en OpenSUSE)

Groeten,

David Westerink
La-dee-dee, la-dee-dah.