TR: opgelet, probleem met Flash 9 r115

YP yellow.penguin op edpnet.be
Wo Dec 26 16:15:25 UTC 2007

Hoi Martijn,

On Wed, Dec 26, 2007 at 04:24:01PM +0100, Martijn van de Streek wrote:

> Die met de bekende security-bug die actief gebruikt word woor
> malware-schrijvers? Geen idee..
>
> Martijn

Het probleem, hoe hij mij vertelde, is dat je je kids toch niet kunt
verbieden om online games te spelen omdat de Flash player niet meer correct
werkt ? dan gaan ze zeker terug naar hun W$-bak,

Er is ook Gnash, maar die zijn 2 versies achter, Flash 7 ofzo ? misschien
komen zij aan Flash 9 in 2009 :-) dat is ook een probleem dus.

Wat die malware betreft, is Linux niet sowieso al secuurder ? kunnen zij via
je Flash player je desktop naar de vaantjes helpen? je mailbox ondersteboven
zetten? je email-adresboek jatten?

Y P