hardwarebreuk: printer switchbox gezocht...

YP yellow.penguin op edpnet.be
Za Dec 22 11:01:11 UTC 2007

Hoi Jan, hoi Gerard,

On Fri, Dec 21, 2007 at 09:34:13PM +0100, Jan Claeys wrote:

> Simpelste is vermoedelijk een "USB switch" dan.
>
> Bij de Carrefour hadden ze vroeger het bovenste van de volgende twee
> toestellen, maar het onderste lijkt me beter:
> <http://www.ednet-ag.de/?lang=en&corp_id=0&page=1&cat=10,80,6>
>
> Bij "Het Computerwinkeltje" zijn er volgende producten:
> <http://www.hcw.be/p.aspx?p=J0215>
> <http://www.hcw.be/p.aspx?p=B5097>

Bedankt voor de tips, ik heb intussen een tijdelijke oplossing gevonden
(knop is blijkbaar defect maar saldering van binnen is nog OK) : heb
momenteel andere knopje erop gezet).

Naar toekomst toe zou het inderdaad simpelder zijn een automatische usb
switchbox te nemen, maar dan moet ik nog weten hoe cups configureren
voor usb ivp /dev/lp0

Nogmaals thanX voor al de suggesties.

Y P