Onderwerp : printing multiple equal images on 1 A4

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Zo Dec 23 17:28:43 GMT 2007

Op zondag 23-12-2007 om 16:23 uur [tijdzone +0100], schreef Peter
Klaassen:
> Aangezien F_Spot, Digikam en Gimp geen van allen de mogelijkheid
> bieden om van 1 image meerdere tegelijk op één A4 te printen (b.v. 4 x
> 10x15 foto's) zonder dat je een nieuwe A4 image moet maken met de 4
> foto's erop, vroeg ik me af of er onder Linux wel zo'n utility
> beschikbaar is?

Sommige printer-drivers hebben dat ingebouwd IIRC, maar anders kan je
printen naar een PostScript- of PDF-bestand en dan verder bewerken met
één van de vele utilities voor PS & PDF (laat synaptic maar eens in de
pakket-beschrijvingen zoeken).

--
Jan Claeys