Adobe Reader

Peter Verstappen peter.verstappen op home.nl
Di Dec 18 16:59:34 UTC 2007

Je hebt eigenlijk gelijk Martijn. Ben een "beginner" in Ubuntu en zit
nog een beetje "psychisch vast aan windows SW". De standaard viewer is
inderdaad prima. Maar mijn vraag was eigenlijk een beetje "technischer":

Ik zag mooie screendumps op het net met daarin ook mooi aangegeven hoe
pdf bestanden "gekoppeld" worden aan Adobe. Dat werkt bij mij dus niet
"standaard". Na installatie komt Adobe Reader nl. helemaal niet voor in
de lijst van beschikbare programma's voor "openen met...". Ik moet dan
handmatig de link naar "acroread" instellen en mijn pdf's krijgen dan
geen Adobe icoontje.

Peter.