Onderwerp : VPN en UMTS

Auteur : Mark Veenstra
E-mail : mark op woonschippax.nl
Datum : Wo Dec 19 12:45:56 GMT 2007

Martijn,

Ik heb in de bijlage beide bestanden van GPRS Easy Connect toegevoegd
zoals het nu werkt. Als ik het goed interpreteer, dan moet ik het
bestand /etc/ppp/peers/ppp0 vervangen met het bestand run uit de
bijlage. En het bestand /etc/chatscripts/ppp0 vervangen met het bestand
chat.

Mark

Op woensdag 19-12-2007 om 13:29 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn
van de Streek: