Onderwerp : VPN en UMTS

Auteur : Mark Veenstra
E-mail : mark op woonschippax.nl
Datum : Wo Dec 19 12:12:57 GMT 2007

Martijn,

Heb al eens met jou hierover gesproken, maar het werkt niet onder PPP
via network-manager. Krijg de UMTS dan niet werkend. Zal dan nog wel
handmatig overal chat scripts en dergelijke moeten aanpassen, maar
makkelijk en simpel is het niet.

Kan ik niet een VPN handmatig opzetten?

Mark

Op woensdag 19-12-2007 om 12:26 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn
van de Streek: