Onderwerp : java en ubuntu

Auteur : Marjan Emmens
E-mail : marjanakalexior op hotmail.com
Datum : Ma Dec 10 12:48:09 GMT 2007

> Heb je iets meer informatie?
> Zoals de tekst (log) die je ziet tijdens dpkg --configure -a?
>
> Martijn

Hoi hoi,

Dit is wat ik zie:

lexior op lexior-desktop:~$ sudo apt-get install sun-java6-jre
[sudo] password for lexior:
Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd
Reading state information... Klaar
sun-java6-jre is reeds de nieuwste versie.
0 pakketten opgewaardeerd, 0 pakketten nieuw ge´nstalleerd, 0 te
verwijderen en 0 niet opgewaardeerd.
1 pakketten niet volledig ge´nstalleerd of verwijderd.
Er moeten 0B aan archieven opgehaald worden.
Na het uitpakken zal er 0B extra schijfruimte gebruikt worden.
Instellen van network-manager (0.6.5-0ubuntu16.7.10.0) ...
* Reloading system message bus config...
[ OK ]
* Restarting network connection manager
NetworkManager                         dpkg: fout bij afhandelen van
network-manager (--configure):
subproces post-installation script gaf een foutwaarde 2 terug
Fouten gevonden tijdens behandelen van:
network-manager

Marjan

Live.nl: je eigen persoonlijk startpagina met nieuws en feeds die JIJ belangrijk vindt!
http://www.live.com/getstarted.aspx