Onderwerp : Programma instaleren

Auteur : Martijn van de Streek
E-mail : martijn op foodfight.org
Datum : Ma Dec 3 14:26:07 GMT 2007

On Mon, 03 Dec 2007, Jeroen Gijsel wrote:

> 1. Ik kom er niet uit hoe ik mijn wacom volito2 teken tablet op de
> juiste manier aan de praat krijg.

Is die van Wacom? Daar zijn drivers voor, dus dat zou moeten werken.
Doet'ie het wel "een beetje"? Zo ja, wat doet'ie? Wat is de goede manier?

> 2. Als ik nieuwe software wil installeren via toepassingen,
> instaleren/verwijderen dan krijg ik de volgende melding
>
> E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to
> correct the problem.
> E: _cache->open() failed, please report.
>
> Wat kan ik hiermee.

Heb je je PC een keer uitgezet tijdens het upgraden?

Je zou eens kunnen proberen een terminal te openen (Toepassingen ->
Hulpmiddelen -> Terminal), en daar het volgende intypen:

sudo dpkg --configure -a

(vergeet daarna niet op ENTER te drukken; er zal om je wachtwoord
gevraagd worden)