Onderwerp : Programma instaleren

Auteur : Vincent
E-mail : imnotb op gmail.com
Datum : Ma Dec 3 14:22:37 GMT 2007

On 03/12/2007, Jeroen Gijsel <jeroengijsel at gmail.com> wrote:

> Ik ben net gestart met ubuntu. Het draait allemaal best goed. ik kom nu
> alleen 2 probleempjes tegen.
> 1. Ik kom er niet uit hoe ik mijn wacom volito2 teken tablet op de
> juiste manier aan de praat krijg.

Geen idee, zal iemand anders wel een antwoord op hebben, anders Googlen :)

2. Als ik nieuwe software wil installeren via toepassingen,
> instaleren/verwijderen dan krijg ik de volgende melding
>
> E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to
> correct the problem.
> E: _cache->open() failed, please report.

Probeer eens een terminalvenster te openen (volgens mij
Applications->Accessories->Terminal, maar ik gebruik Xubuntu en in het
Engels ;-), en typ daarin "sudo dpkg --configure -a" (dan enter).

Wat kan ik hiermee.