Onderwerp : [OT] Re: krijg Ubuntu niet aan de praat Asus M2N-MX ...

Auteur : FD-Computers
E-mail : info op fd-computers.be
Datum : Do Aug 30 10:16:33 BST 2007

Amedee Van Gasse schreef:
> Op woensdag 29-08-2007 om 19:54 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn
> van de Streek:

> Bij Peter blijkbaar wel?
>
> Peter, kan je dat eens in detail uitleggen?
> Of zet een screenshotje online als je dat gemakkelijker vindt.

Wel standaard vraagt hij wel telkens bij gebruik van apt-get de
installatie cd. Dit kan je zeer makkelijk uitzetten door naar systeem,
beheer, softwarebronnen te gaan en daar de installatie-cd's uit te
vinken (in het onderste kadertje). Via de life-CD staat dit standaard al
afgevinkt.

--
Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linuxinstallaties.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

www.multiseat.be <<< één computer met meerdere gebruikers ... TEGELIJK >>>