Onderwerp : PCMCIA card geeft errors in dmesg

Auteur : Mark Veenstra
E-mail : mark op woonschippax.nl
Datum : Do Aug 30 09:45:28 BST 2007

Martijn,

Ik heb vodafone, weet niet wat ik bij Optimus moet instellen. Heb het
script van ubuntu forum van Santiago die heeft dezelfde kaart maar
dan dus Optimus als provider in Portugal.

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=498269&highlight=u630

Mark

Op donderdag 30-08-2007 om 10:32 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn
van de Streek: