[OT] Re: krijg Ubuntu niet aan de praat Asus M2N-MX ...

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Wo Aug 29 19:54:04 UTC 2007

Op woensdag 29-08-2007 om 19:54 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn
van de Streek:

> De Alternate-CD vraagt niet om andere CD's.

Bij Peter blijkbaar wel?

Peter, kan je dat eens in detail uitleggen?
Of zet een screenshotje online als je dat gemakkelijker vindt.

--
Amedee Van Gasse <amedee op amedee.be>