ALSA: underrun, at least 0ms foutmelding

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Zo Aug 26 16:37:53 UTC 2007

Hoi Jeroen & Jan,

On Sat, Aug 25, 2007 at 11:31:27PM +0200, Jeroen van Splunder wrote:

> Er is ook een programma 'randomplay' in de pakketbronnen. Werkt prima.

Krijg jij dit aan de praat? ik probeer zopas
randomplay -0 --noremember --random path/MyMusic/00_list.m3u
en hij heeft duidelijk osd display nodig;
ook vraag ik me af waar ik hem wijs zou maken dat hij mpg321 moet gaan
gebruiken, alhoewel hij voor mijn part evengoed mplayer mag gebruiken als
hij dat kan?

YP