Onderwerp : krijg Ubuntu niet aan de praat Asus M2N-MX ...

Auteur : FD-Computers
E-mail : info op fd-computers.be
Datum : Wo Aug 29 16:22:45 BST 2007

Asus M2N-MX en Ubuntu :

Je moet de alternate-cd gebruiken.

Ik gebruik hier voor alle computers Asus moederborden. De M2N-MX zelf
heb ik hier niet echt van doen maar wel de M2NPV-VM (met ingebouwde
NVIDIA vga kaart) en de M2V.

Met de M2NPV-VM heb ik ook zo'n problemen, ik installeer altijd met de
alternate om dan nadien de NVIDIA driver direct te gaan installeren (de
nvidia driver van op de site van nvidia niet via apt-get).  Blijkbaar is
er een probleempje met de ingebouwde nvidia-driver voor deze chip en ubuntu.

Ik hoop dat deze oplossing voor u ook werkt.

Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linuxinstallaties.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

www.multiseat.be <<< één computer met meerdere gebruikers ... TEGELIJK >>>