Onderwerp : krijg Ubuntu niet aan de praat Asus M2N-MX ...

Auteur : Jack Dorpmanns
E-mail : jack.dorpmanns op wanadoo.nl
Datum : Wo Aug 29 15:57:02 BST 2007

hoi, ik heb een asus M2Npv-MX met een athlon 4200 X2 64. Heb geen
drivers van de cd van ASUS gebruikt. Werkt als een tierelier. Werd
volledig automatisch geinstalleerd. Ik heb mijn oude IDE drives
gebruikt. Gebruik nog geen sata schijven.

Jack

Op dinsdag 28-08-2007 om 23:22 uur [tijdzone +0200], schreef Matthijs
ten Kate: