Hoe hpet=disable?

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Ma Aug 13 21:35:45 UTC 2007

Op donderdag 09-08-2007 om 10:41 uur [tijdzone +0200], schreef Reijnen,
Yaron:
> Na Heins berichtje volgt een reactie van Martijn van 2 regeltjes met
> daarna een signatuur van ten minste 12 regels.
> Martijn is erg aktief op dit forum maar ook vele anderen die een
> dergelijk signatuur hebben.
> Het signatuur van deze mensen vind ik nogal verwarrend op dit forum en
> heeft niets te maken met de behandelde problematiek. Ik zou er dus
> voor willen pleiten om de signatuur regels te filteren uit dit forum.

Dat is een OpenPGP-attachment waarmee je kan controleren of die mail
echt van Martijn komt.

In een normale mail client zou je van die 12 regels enkel een vermelding
van een attachment of, als je mail client OpenPGP ondersteunt, een
vermelding dat de controle al dan niet positief is mogen zien.

--
Jan Claeys