Frontpage look alike onder Ubuntu??

Patrick Coeman patrick.coeman op 171.be
Wo Aug 8 21:35:05 UTC 2007

NVU gaat al een heel eind, en ik dacht dat de composer in Netscape en
NVU mekaar niet ver ontlopen of zelfs identiek zijn.

--
Patrick Coeman

171.be
ICT consulting & beveiliging - Informatiebeveiliging naar ISO-17799 -
openbron en openstandaarden - GNU Linux, OpenBSD, FreeBSD
BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748, Bredestraat 171 - 2620
Hemiksem, Tel:0476 959505 & 03 8777998
www.171.be - www.171hosting.be

De inhoud van deze e-mail is een privegesprek tussen u en ik en zal niet
zonder toestemming voor iets anders gebruikt worden.