Onderwerp : [7.04] Lotus Notes 6.5 & Wine

Auteur : Nico Veenkamp
E-mail : nico op veenkamp.nl
Datum : Do Aug 9 10:37:51 BST 2007

Peter,

<quote> peter.koster op industrial-tsi.com</quote>

> 1. toegang tot lokaal netwerk (wordt vervolgd)

Ben benieuwd welke problemen je ondervind

> 3. Mijn enige echte obstakel tot op heden is echter de volgende: hoe krijg
> ik een Lotus Notes Client aan de praat op Ubuntu 7.04? Zodat ik voor mijn
> mailcheck niet dagelijks naar windhoos terugmoet.

Ik dacht dat Lotus Notes ook IMAP, POP en SMTP ondersteund. Volgens mij
kun je dan Thunderbird of Evolution als mail client inrichten die de mail
haalt en brengt naar de Lotus Notes mail server.

Nico Veenkamp