DVD afspelen

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Wo Apr 11 20:15:37 UTC 2007

Op woensdag 11-04-2007 om 22:06 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn
van de Streek:

> Die doen echter ook geen decryptie van met CSS versleutelde schijven.

Ik bedoelde eigenlijk voor Windows Media (even iets te veel geciteerd).

De legaliteit/illegaliteit van libdvdcss2 staat ook wel ter discussie,
terwijl w32codecs duidelijk illegaal is (of toch minstens onderdelen
ervan).

PS: CSS een versleuteling noemen is ook nogal overdreven, het is
nauwelijks effectiever dan ROT-13...   ;-)

--
Jan Claeys