Fwd: Edgy is wel erg edgy...

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Zo Okt 29 19:57:13 UTC 2006

Op zondag 29-10-2006 om 20:03 uur [tijdzone +0100], schreef Robert
Spanjaard:

> Maar goed, ik hou er verder over op. Ik heb gezegd wat ik wil zeggen, en
> verder doorzeuren is niet erg constructief. Ik hoop dat een volgende
> release iig _wel_ goed werkt; desnoods met een half jaar vertraging.

Neen je moet net niet ophouden. Je maakt terechte opmerkingen, en om de
juiste redenen. Je bent trouwens niet de enige die zich zorgen maakt om
de stabiliteit van Edgy.
Nu moet je er alleen nog voor zorgen dat al die problemen op één of
andere manier correct gekanaliseerd worden richting Ubuntu developers.

Groeten,

Amedee