Problemen met replyen op berichten in mailing lijst

Guido Loupias guidoloupias op gmail.com
Wo Okt 25 20:10:23 UTC 2006

Ik heb het probleem inmiddels al opgelost. Ik was vergeten de footer te
verwijderen die automatisch onder elk bericht aan de Ubuntu mailing lijst
wordt gezet.

Op 25-10-06 heeft Dennis van Dok <dvandok op quicknet.nl> het volgende
geschreven: