Problemen met replyen op berichten in mailing lijst

Dennis van Dok dvandok op quicknet.nl
Wo Okt 25 19:50:52 UTC 2006

Guido Loupias schreef:
> Ik heb problemen met het replyen op berichten in de mailing lijst.
> Ik krijg mijn mails terug van de daemon met het bericht "Sector 5
> policy reasons".
> Ik snap niet waarom ik niet kan replyen, in het verleden lukte het wel.
Nou, zo lukt het dus wel ;-)

> Een van de berichten van de daemon is hier te vinden:
> http://paste.ubuntu-nl.org/28273/
Ik mis nog de headers van het bericht. Zo kan ik niet beoordelen welke
MTA verantwoordelijk is voor het probleem.

Even rondgooglen: je bent niet de enige met dit probleem. Het lijkt erop
dat GMail niet altijd lekker werkt met sommige anti-spam maatregelen...

Dennis van Dok

--
D.H. van Dok (dvandok op quicknet.nl)