DvD

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Za Okt 7 16:00:26 UTC 2006

Op za, 07-10-2006 te 16:28 +0200, schreef Matthijs:
> (Wat ik wel weet is dat ik zelf Firefox 2, als die lang op zich gaat
> laten wachten in Ubuntu Dapper, zelf via Mozilla ga installeren. Maar
> dat moet iedereen zelf verder weten...)

Firefox 2 is nog niet eens uitgebracht door Mozilla.org, maar de
beta-versies ervan zitten wel al maanden in Edgy, dat eind deze maand
uitgebracht wordt...

Firefox 2 zal echter normaal niet voor Dapper uitgebracht worden (tenzij
Mozilla.org weer eens weigert om security patches vrij te geven).

--
Jan Claeys