volumen ontkoppelen

adrien adrien.verlee op edpnet.be
Za Okt 7 11:30:09 UTC 2006

- Een windows harde schijf staat standaard op het bureaublad. Als je op
dat icoon rechts klikt, dan heb je de snel-menu optie om te ontkoppelen.
Ik veronderstel dat, als je ontkoppeld, het icoon dan verdwijnt.

- Mijn vraag: als je dat doet krijg je het dan terug door in Nautilus
dubbel te klikken op (in het deelvenster lokaties) de betreffende
schijf?
Dus zoals je de floppydrive activeert via Nautilus (zo doe ik het toch).

- Motivatie vd vraag. Ga toch nogmaals eens proberen een image te maken
vh systeem. Daarom moet blijkbaar wel de schijf waarop windows staat
ontkoppeld worden. Maar wil uiteraard later terug de schijf kunnen lezen
(heb een c als ntfs, en een d als een fat) zonder halsbrekende toeren.
--
adrien