ubuntu oem

Maikel Steneker maikel.steneker op gmail.com
Di Okt 3 11:56:37 UTC 2006

Hallo,

Ik heb met de Ubuntu 5.10 Install CD ooit een oem-installatie gedaan. Het
ging heel gemakkelijk; bij het beginscherm tikte ik "oem" in, vervolgens
doorliep ik de installatie zoals gewoonlijk, totdat ik de melding kreeg dat
mijn oem-installatie ge"installeerd was.

Het was alleen maar om uit te proberen hoe het werkte, dus ik heb meteen de
PC ook weer opgestart. Ubuntu startte gewoon normaal op, en zodra X werd
opgestart moest ik een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Daarna kon ik
me aanmelden, en had ik een normale ubuntuinstallatie.

Of je een image kunt maken weet ik niet...

Op 3-10-06 heeft ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com <
ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com> het volgende geschreven:

--
Maikel Steneker

They say when you play that Microsoft CD backward you can hear satanic
messages ... but that's nothing. If you play it forward it will install
Windows.