screensaver

Bjorn Monnens newsletters op pczone.be
Di mei 23 15:21:37 UTC 2006

Hoi,

heeft het afzetten van de screensaver ook niet met resources te maken?
Als je een idiote cpu vretende screensaver hebt kan het gebeuren dat je
host mssn problemen krijg of zo?
Of als je zo'n dutch power cows screensaver hebt, lijkt me ook wel leuk
als je guest plots denkt de nodige resources te mogen gebruiken terwijl
dit niet mag?! Ik denk dat als je scherm gewoon blijft stilstaan of
zwart wordt je computer minder cpu gaat gebruiken dan steeds een stom
bewegend beeld te tonen dat niet eens op je actieve desktop zichtbaar is???

Just guessing not sure

Groetjes

Bjorn