screensaver

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Di mei 23 14:54:47 UTC 2006

Op di, 23-05-2006 te 15:34 +0200, schreef adrien:
> In de documentatie van VMware staat de raad de schermbeveiliging uit te
> zetten.

Bedoelen ze bij vmware niet de screensaver die binnen in de virtual
machine draait?  In dat geval kan het namelijk sowieso geen kwaad?

> Nu stel ik mij de vraag of er vandaag nog wel gevaar bestaat voor het
> 'inbranden' vh scherm bij TFT-monitors ? Is dit nog geldig?

Ik denk niet dat je van plan bent om dagen of weken na elkaar exact
hetzelfde beeld op je monitor te zetten?  ;-)

Op zich is de kans op "inbranden" bij TFT-schermen onbestaande vziw, en
andere schade zie ik niet meteen optreden, zeker niet als je niet steeds
hetzelfde beeld op je scherm houdt.

--
Jan Claeys