eenvoudig backup programma voor thuisgebruikers in "dapper"

Adrien Verlee a.verlee op easynet.be
Ma mei 8 12:11:47 UTC 2006

Op ma, 08-05-2006 te 11:17 +0200, schreef Jan Claeys:
> Er is nu ook "Home User Backup", dat me geschikter lijkt voor
> "thuisgebruik".  Voor wie al dapper gebruikt: het pakket in kwestie
> heet
> 'hubackup' en de auteur vroeg of mensen het eens wilden testen.  Let
> wel: het is een eerste versie, dus er kunnen nog bugs in zitten.

Dat lijkt wel om te zoenen! Kan het niet testen omdat ik nog geen dapper
gebruik. Maar ik ben er wel op gebrand!

Overigens, ik las hier dat mensen die Dapper gebruiken via regelmatige
updates ook aan de finale versie geraken.

Gaat dat ook op voor Breezy? Dat we na ettelijke updates ook bij Dapper
uitkomen? Het is maar dat een tweetal vorige updates hier niet feilloos
liepen...
--
adrien