eenvoudig backup programma voor thuisgebruikers in "dapper"

Dimitri Van Landuyt dimitri.vanlanduyt op gmail.com
Ma mei 8 13:53:45 UTC 2006

Adrien Verlee wrote:

>Overigens, ik las hier dat mensen die Dapper gebruiken via regelmatige
>updates ook aan de finale versie geraken.
>
>Gaat dat ook op voor Breezy? Dat we na ettelijke updates ook bij Dapper
>uitkomen? Het is maar dat een tweetal vorige updates hier niet feilloos
>liepen...

Zo heb ik het toch gedaan... Aanvankelijk waren de dingen wel nog
"broken" maar dat heeft zichzelf na een tweetal updates opgelost. Hou
dus wel nog in rekening dat dapper beta is.

Succes!!

Dimitri