Rhythmbox zonder Sound Juicer

Kees de Bruin spam op kdbruin.net
Ma Mrt 20 11:54:16 UTC 2006

Martijn van de Streek wrote:

> Niet in Rhythmbox.
>
> Je zou kunnen instellen dat als je een CD in je CD-speler legt, hij vanzelf
> Grip start ipv SJ (als CD-speel-programma dus). Dit kan in Systeem ->
> Voorkeuren -> Verwisselbare stations en media

Dit heb ik al ingesteld, maar het zou handig zijn om dit vanuit Rhythmbox
te kunnen doen. Ze hebben de mogelijkheid toch niet voor niets ingebouwd.

> (overigens, waarom rip je niet naar Ogg/Vorbis? daar worden wel goede tags
> aan toegevoegd, en de files zijn over het algemeen kleiner voor dezelfde
> geluidskwaliteit..)

Omdat de CD speler in m'n auto geen Ogg/Vorbis aankan. Deze speelt alleen
gewone CDs en MP3 af.

--
|_|\_\___|___/               "Read the manual -- what a radical concept"