probleem met netwerkkaart

Maikel Steneker maikel.steneker op gmail.com
Do Jun 1 19:11:11 UTC 2006

Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment een van mijn vrienden over aan het halen om ubuntu te
gebruiken. Ik heb hem al een CD-tje van ubuntu 5.10 gegeven, en ik heb hem
er ook één van versie 6.06 beloofd. Hij zei dat hij daar misschien weinig
aan had, omdat hij het netwerk in 5.10 niet aan de praat kreeg.

Bij mij lukte het netwerk instellen bij versie 5.04, 5.10 en 6.06 met twee
verschillende netwerkkaarten en twee verschillende routers.

Ik heb nog niet veel informatie van hem, hij zei dat er een probleem met de
driver was. Hij heeft een WLAN 11g PCI Card.

Hopelijk kan iemand al iets met deze informatie, ik probeer meer details te
krijgen.

--
Maikel Steneker