Fwd: installeren

Vincent imnotb op gmail.com
Za Jul 29 19:51:34 UTC 2006

---------- Forwarded message ----------
From: Vincent <imnotb op gmail.com>
Date: Jul 29, 2006 9:51 PM
Subject: Re: installeren
To: Ronald Delvax <Ronald op eyesonly.nl>

Tsja... In Ubuntu kun je gewoon met het programma Synaptic (zie de menus)
ontzettend veel programma's installeren en allemaal tegelijk up-to-date
houden.

Als je iets los gedownload hebt is dat meestal de source, dan moet je in de
Terminal:

cd /map/die/je/nodig/hebt
./configure
make
sudo make install

Maar ik weet niet of dat met Avast ook zo is, ik denk het niet. Dan zou je
of moeten laten zien welke bestanden je hebt, of je kunt ook gewoon Aegis of
ClamTK via Synaptic installeren.

Succes!