Fwd: installeren

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Zo Jul 30 08:33:44 UTC 2006

Op za, 29-07-2006 te 21:51 +0200, schreef Vincent:

> [...]

Wat een antivirus betreft, dat is gemakkelijk. Er zitten er een aantal
standaard in synaptic. Onder andere clamav wordt veel gebruikt. Dus
avast heb je in principe niet nodig.
En /eigenlijk/ is antivirus alleen maar nodig voor de bestanden die je
geshared houdt met een eventuele Windows-partitie. Als je volledig met
Linux werkt, is antivirus zinloos.

Wat de wifi-betreft: leg eens uit wat voor 'n wifi kaart het is, wat je
al hebt, en waar je wil geraken.

--
Amedee