vmware zelf te fixen?

Vincent van Adrighem adrighem op gnome.org
Za Jul 22 08:47:18 UTC 2006

Op Sat, 22 Jul 2006 10:10:26 +0200
schreef adrien <adrien.verlee op edpnet.be>:

> Stel, ik doe dat. Maar dit blijkt dan niet de reden dat VMware niet
> wil werken, geeft dat een probleem bij latere aanpassingen, als er
> dan toch een update zou komen?
> --
> adrien

Nee. Die procedure maakt slechts kernelmodules die in /lib/modules/
worden geplaatst. Wat zou kunnen gebeuren bij latere updates van je
kernel is dat ze overschreven/verwijderd worden. Verder is er niets
aan de hand.

Ten minste, als je de scripts niet aan je configuratie laat knoeien.
daar moet je dus wel even op letten. Puur compileren van de
kernelmodules is volledig veilig.

Groetjes,
Vincent