Ubuntu Dapper (beta)

H.C. van der Burg h.vdburg op hccnet.nl
Za Apr 29 19:57:08 UTC 2006

Beste Jan, Bart en overige lezers,

Jan Claeys schreef:

> Probeer hiertussen:
>
> mount -t proc proc /proc

Na mount -t proc proc /proc en MAKEDEV moest de PC even nadenken en kwam
beide keren met de promptregel terug.
Vervolgens het volgende commando op de lijst, grub-install /dev/hda,
ingegeven.
Dit veroorzaakte de al eerder beschreven foutmelding:
    /dev/hda: Not found or not a block device

In de hoop dat deze reactie op de lijst goed aankomt, ben ik in
afwachting van de volgende aanwijzing/commando om Ubuntu geïnstalleerd
te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Henk van der Burg