installatie Ubuntu

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Do Sep 22 17:17:56 UTC 2005

On Thu, 22 Sep 2005, Arie de Jonge wrote:

> ik heb een oude laptop die niet meer opstart vanaf cd, vanaf floppy wel.
>
> hoe kan ik hier Ubuntu op installeren, op de site van Ubuntu heb ik al
> gekeken naar een Ubuntu bootflop maar kan ik niets vinden.
>
> kan ik bv ook een redhat of debian bootflop gebruiken om op testarten?

Je kunt de "Smart Boot Manager" gebruiken.
http://linux.simple.be/tools/sbm

Maak er een floppy van, en start op van floppy -> dan krijg je een nieuw
bootmanager-window, waar je kunt kiezen om van CD te starten.

Succes ermee,
Je moet niet nadenken over SQL
	- Emphyrio