installeren

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Ma Nov 28 20:31:43 UTC 2005

On Mon, 28 Nov 2005, pvds wrote:

> Het klinkt misschien stom maar elk LINUX- programma dat ik installeer
> schrijf ik de commando's op in een schriftje, kwestie om niet te vergeten.
> Ik volgde de instructies uit het schriftje ( wat wel werkte met de vorige
> scribus en ubuntu 5.04)
>
> Moet er voor elke nieuwe ubuntu update een nieuwe 'scribus-versie'
> gedownload worden ?

Mag ik vragen wat je allemaal geprobeerd hebt ("schrijf je schriftje eens
over?" :)) Dan kunnen we kijken wat er aan de hand kan zijn.

In principe zou het voldoende moeten zijn om de "universe" component aan te
zetten (dit kan in synaptic pakketbeheer, bij 'Pakketbronnen', zie ook
http://help.ubuntu.com/), de pakketlijsten bij te werken, en dan in de lijst
te zoeken naar scribus.

> O ja nog iets wanneer gaat men in godsnaam een volledige usb-adsl
> configuratie in de ubuntu-distro zetten.
> Ik heb al verschillende adsl -4- linux-sites bezocht , mare voor mij is
> het chinees !

Al op de Ubuntu Hulp-pagina's geweest? Die zijn gewoon Engels (komt
vertaling aan voor de volgende release).

http://help.ubuntu.com/
en
http://wiki.ubuntu.com/

Zwart is gewoon donker wit!