Vertalingen van base-config / installer en shadow

Maikel... maikelvl op xs4all.nl
Di Mrt 29 06:17:33 UTC 2005

At 11:44 26-3-2005, apartheid op planet.nl wrote:
> [...]

Prachtig toch? Laatst hoorde ik ook zo'n mooi alternatief voor hyperlink,
namelijk springkoppeling. Schitterend. Ik vind het wel charmant die
Belgische varianten in het door Engelse termen geregeerde internet.
Bovendien: de naam Ubuntu doet ook niet echt Nederlands (of Vlaams) aan.

Maikel...