Vertalingen van base-config / installer en shadow

apartheid op planet.nl apartheid op planet.nl
Wo Mrt 30 12:07:58 UTC 2005

Herman Bos wrote:
> De Fransen zijn sowieso vrij extreem met taal issue's. Lijkt me geen
> goed plan om dat als voorbeeld te nemen. Nederlandse mentaliteit is toch
> een stuk anders.
Nederlandse of nederlandstalige?
Zelf heb ik voorkeur voor de nederlandstalige mentaliteit
> Als het engelse woord beter bekend is dan de nederlandse variant of de
> nederlandse variant van het woord verwarring kan scheppen lijkt me het
> beste om gewoon het engelse woord te gebruiken.
Mijn keuze is nederlandstalig nederlands. Engels kombineren met
nedrlands zorgt vaak voor onbegrijpelijke zinnen.

Gr. Bas!