CD met packages maken

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Zo Jan 16 10:49:52 UTC 2005

On Sun, 16 Jan 2005, atvanbrakel op wanadoo.nl wrote:

> downloaden van een iso met 56 en k is niet te doen en een hoop geloop om
> alles bij een ander bij elkaar te sprokkelen al evenmin.

> Ga eens kijken bij www.munnikes.nl daar heb je al een complete cd voor
> nog geen 3 Euro per cd en hij is goed en snel.
> hoop dat je hier wat aan hebt,geld natuurlijk ook voor anderen.

Geld betalen voor Ubuntu? :)
Je kunt ook gewoon gratis CDs bestellen op http://shipit.ubuntu.com/ --
komen ze gelijk in een mooie verpakking.

Ik krijg over een paar dagen 200 CDs binnen.. moet wat mee te regelen
zijn :)

Ach, liever obsolete dan helemaal niet leet!
	- jtv