Limewire / Apollon / Gift

Jeroen van Splunder jeroen-91 op home.nl
Wo Dec 21 20:00:56 UTC 2005

Op wo, 21-12-2005 te 20:51 +0100, schreef Maikel:
> Ik zocht verder en vond Apollon. Soms geeft Ubuntu in Synaptic aan dat
> voor de gekozen actie het doorvoeren van extra veranderingen nodig is.
> Voor Apollon is er een afhankelijkheid met gift, maar dat wordt niet
> vanzelf geinstalleerd. Dus ik zoeken op gift, maar dat geeft  een aantal
> treffers. Welk pakket moet ik installeren om Apollon aan de praat te
> krijgen? (Of misschien is er een veel beter alternatief voor Apollon?).
Je kan gewoon het pakket "apollon" in Synaptic markeren voor
installatie. Als je dan kiest om extra veranderingen door te voeren,
_moet_ libgift0 ook geïnstalleerd worden, want daar is apollon
afhankelijk van. (Als dit niet gebeurd is dit hoogstwaarschijnlijk een
fout in het programma!) Om te kijken waar apollon van af hangt, kun je
met de rechtermuisknop op apollon klikken in Synaptic, eigenschappen
selecteren en dan in het tabblad afhankelijkheden kijken. Je ziet dan
onder andere libgift0 staan.

--
Jeroen van Splunder <jeroen-91 op home.nl>