Limewire / Apollon / Gift

Maikel blixa op xs4all.nl
Wo Dec 21 19:51:09 UTC 2005

Hallo,

In mijn zoektocht naar LimeWire voor Ubuntu heb ik dom gedaan, namelijk
niet gebruik gemaakt van Synaptic, maar van de informatie op deze URL:
http://ubuntuguide.org/#limewire. Dit zorgde keurig voor een
pictogrammetje in het startmenu 'internet', maar werken doet het niet.

Hoe maak ik dit weer ongedaan?

Ik zocht verder en vond Apollon. Soms geeft Ubuntu in Synaptic aan dat
voor de gekozen actie het doorvoeren van extra veranderingen nodig is.
Voor Apollon is er een afhankelijkheid met gift, maar dat wordt niet
vanzelf geinstalleerd. Dus ik zoeken op gift, maar dat geeft  een aantal
treffers. Welk pakket moet ik installeren om Apollon aan de praat te
krijgen? (Of misschien is er een veel beter alternatief voor Apollon?).

Maikel