PowerPont Viewer voor Open Office

Agapè-Leiden leiden op agape.nl
Ma Aug 22 09:35:54 UTC 2005

Als in eerste instantie de presentatie gebrand kan worden op de manier
waarop het 'andere merk' dat doet is dat voldoende. De hele organisatie
gebruikt mijn presentaties en dat gaat op termijn alleen maar uitbreiden.
Dus een OOo presentatie die op linux draait is voorlopig voldoende.

Verder moet ik nog OOo 2.0 nog binnenhalen en bekijken.

Ik blijf zoeken naar alternatieven maar het is schaars op het gat in de
markt. (of was het 'in het gat op de markt')

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga de ideeën allemaal uitzoeken van de week

Groet
Ruud

En dan nog even dit:
Uiteindelijk is 'uitkijken met oversteken' het enige wat ECHT goed is voor
de gezondheid.

> Of er een alternatief voor presentaties van openoffice is weet ik
> niet. Ik heb die nog niet kunnen vinden tenminste.
> alhoewel: http://www.ap-accessgrid.org/linux/dppt-oo/ er goed
> uitziet... iemand daar ervaring mee? en weet iemand of deze optie wel
> is ingebouwd in openoffice 2.0?

Niet het "zet de viewer + file op een CD", want je weet nooit waar je CD
terecht komt.. op een UNIX-systeem? Welke smaak dan? Een windows-systeem?
Een Mac misschien?

En moet je dan voor _al_ die platforms binaries gaan meeleveren?

Je kunt beter een onafhankelijke viewer maken, je effecten
versie-onafhankelijk definieren, en zorgen dat alle clients de viewer hebben
en/of weten waar ze die kunnen vinden.

Onzin. Onze zwarte heli is keurig geleend van de UN World Government, en dat
is niet gebonden aan nationale milieuwetgeving.
	- JHM