PowerPont Viewer voor Open Office

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Za Aug 20 13:26:16 UTC 2005

On Sat, 20 Aug 2005, Bart de Koning wrote:

> Of er een alternatief voor presentaties van openoffice is weet ik
> niet. Ik heb die nog niet kunnen vinden tenminste.
> alhoewel: http://www.ap-accessgrid.org/linux/dppt-oo/ er goed
> uitziet... iemand daar ervaring mee? en weet iemand of deze optie wel
> is ingebouwd in openoffice 2.0?

Niet het "zet de viewer + file op een CD", want je weet nooit waar je CD
terecht komt.. op een UNIX-systeem? Welke smaak dan? Een windows-systeem?
Een Mac misschien?

En moet je dan voor _al_ die platforms binaries gaan meeleveren?

Je kunt beter een onafhankelijke viewer maken, je effecten
versie-onafhankelijk definieren, en zorgen dat alle clients de viewer hebben
en/of weten waar ze die kunnen vinden.

Onzin. Onze zwarte heli is keurig geleend van de UN World Government, en dat
is niet gebonden aan nationale milieuwetgeving.
	- JHM