[Fwd: Re: K3B]

JanC janc+ubuntu op lugwv.be
Zo Apr 17 03:34:07 UTC 2005

Op zo, 17-04-2005 te 00:22 +0200, schreef Vincent van Adrighem:

> Ja, dan krijg je na een tijdje dat 1 mailtje naar 6 verschillende mensen
> wordt gestuurd. Zie als voorbeeld dit mailtje. Dat was dan naar de
> lijst, Carlo, JanC en jou gestuurd. Dus carlo JanC en jij hadden hem
> dubbel gekregen. Het invullen van een reply-to lijkt me een betere
> oplossing, omdat het altijd "per-ongeluk" goed gaat.

Er zijn ook goede redenen om die reply-to niet aan te passen, en die
moeten we ook bekijken.  Persoonlijk ben ik van mening dat op lijsten
waar veel minder-ervaren mensen komen het beter is om die reply-to aan
te passen...

Het probleem is dat mail in feite niet bedoeld is voor discussies in een
(grote) groep; daarvoor heeft men ooit netnews & later het NNTP-protocol
uitgevonden...

> Wie kan dit doen, of waar moeten we dit aanvragen?

Treenaks zou het als ubuntu-nl verantwoordelijke moeten aanvragen, denk
ik (staat ergens op de Ubuntu site).

--
JanC