[Fwd: Re: K3B]

Vincent van Adrighem adrighem op gnome.org
Za Apr 16 22:22:48 UTC 2005

Op za, 16-04-2005 te 23:32 +0200, schreef Nico Veenkamp:
> Hmmm, in Thunderbird en andere mail programma's gewoon op reply to all
> drukken. Wordt de lijst vanzelf ingevuld.

Ja, dan krijg je na een tijdje dat 1 mailtje naar 6 verschillende mensen
wordt gestuurd. Zie als voorbeeld dit mailtje. Dat was dan naar de
lijst, Carlo, JanC en jou gestuurd. Dus carlo JanC en jij hadden hem
dubbel gekregen. Het invullen van een reply-to lijkt me een betere
oplossing, omdat het altijd "per-ongeluk" goed gaat.

Wie kan dit doen, of waar moeten we dit aanvragen?

Groetjes,
Vincent

--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/