Grub

Adrien Verlee a.verlee op easynet.be
Di Apr 12 22:03:16 UTC 2005

Dag ubuntu-nl,

Door een combinatie van vermoeidheid en een dommigheid is de overstap
van warty naar hoary niet feilloos verlopen.

Ik weet dat het tegen de regels vd linux-kunst is, maar toch ga ik
kiezen voor een herinstallatie (je bent tenslotte een newbie voor
iets), maar nu met de download van Hoary.

De (mislukte) upgrade van Hoary voegde wel enkele lijnen toe aan Grub,
de Warty keuze was niet weg. Nu is mijn vraag wat er met die Grub
staat te gebeuren als ik Hoary opnieuw installeer (van een cd-rom
dus). Gaat die Grub vernieuwd worden, of worden er weer lijnen
(keuzen) toegevoegd?

--
 Adrien - Quoten is efficiƫnt
www.briachons.org/categorie.php?cat=4 - Post je goed?