Grub

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Wo Apr 13 06:37:58 UTC 2005

On Wed, 13 Apr 2005, Adrien Verlee wrote:

> Door een combinatie van vermoeidheid en een dommigheid is de overstap
> van warty naar hoary niet feilloos verlopen.

Wat is er precies mis dan? Alles kan gefixt worden ;)

> De (mislukte) upgrade van Hoary voegde wel enkele lijnen toe aan Grub,
> de Warty keuze was niet weg. Nu is mijn vraag wat er met die Grub
> staat te gebeuren als ik Hoary opnieuw installeer (van een cd-rom
> dus). Gaat die Grub vernieuwd worden, of worden er weer lijnen
> (keuzen) toegevoegd?

Die keuzes zijn de geinstalleerde kernels. Als je opnieuw installeert
(en de schijf dus opnieuw ingedeeld wordt) zullen de keuzes beperkt zijn
tot de standaard-kernels.

grub zal gewoon opnieuw geinstalleerd worden.

Een kameel slaat water op in z'n bulten: waterstof in de éen, zuurstof in de
ander.