vertaal-bugje en hulp

Reinout van Schouwen reinout op cs.vu.nl
Di Apr 12 10:11:14 UTC 2005

Martijn,

On Tue, 12 Apr 2005, [utf-8] Mart?n van de Streek wrote:

> Voor de 3e keer:

> Het enige probleem is dat ze niet in Rosetta staan. DAAR zit de fout.

De 3e keer? Waneer heb je dit eerder gezegd dan? Ik kan het me niet
herinneren of in het lijstarchief terugvinden. Wel ben ik net achter het
bestaan van ubuntu bug 7370 gekomen (Ronald van Engelen had al eens
gelinkt naar 7285, maar die is geduped naar 7370), waarin seb128
toelicht dat language packs maandelijks een update krijgen. Dat is dus
goed nieuws. Om te beginnen kunnen de tenminste de menupanel-strings die
in 7285 staan alsnog vertaald worden. (Vrijwilligers?)

In elk geval zou ik mensen die willen helpen vertalen niet verwijzen
naar Rosetta zolang dat probleem van po-files import niet is opgelost.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout op cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778